مدیو و آتش (Atiesh)
کسب در آمد از فیس نما
لینک بده پول پارو کن
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

  

مدیو و آتش (Atiesh)
دسته بندی : آموزش,,
  • بازدید : (523)

 

آتش (Atiesh)، عصای جادویی نگهبانان تیریسفال و مدیو.
اکنون شاگرد مدیو، کدگار (تصویر سمت راست، پایین) عصا را در دست دارد.

 

پس از قتل مدیو، عصا را به دالاران آوردند و اعضأ کیرین‌تور آن را به دست گرفتند، اما یکی پس از دیگری جان دادند. بعد از این مرگ‌ومیر، تصمیم بر آن شد تا عصا را در پس حفاظ جادویی نفوذناپذیری قرار بدهند و نگهبانی گماشتند. به دنبال نابودی دالاران به دست آرکیماند، عصا نیز متلاشی شد که احتمالاً به دلیل سامانه‌ی امنیتی حفاظ جادویی بود. «آتش» به چهل‌ودو تکه شکست که در سرتاسر آزراث پراکنده شدند. بران برونزبیرد پایه‌ی آتش را در اختیار داشت که آن را به سی‌تون (C’thun)، یکی از خدایان باستانی باخت. غضب چهل‌ویک تکه‌ی دیگر را به دست آورد. کل‌توزاد چهل تکه‌ی آتش را به ستوانان خود در نکسراماس سپرد و خود ساحر فروافتاده، سر عصا را نگه داشت.
با پدیدار شدن نکسراماس بر فراز سرزمین‌های طاعون‌زده‌ی شرقی، افراد آرجنت داون (Argent Dawn) تلاش کردند تا از افتادن قدرت آن به دست لیچ کل‌توزاد جلوگیری کند و ظاهراً در مأموریت خود موفق بودند.
پس از آن، مریل وینتراستورم، گارونا هف‌اورکن را در پی مأموریتی برای بازیابی پایه‌ی عصای شکسته از درون بقایای سی‌تون فرستاد. گارونا موفق شد و پایه را به مدان (Med’an) داد؛ مدان نیز با نگه داشتن قطعات و دمیدن قدرت شورای جدید تیریسفال در آن، عصا را احیا کرد.
در هنگامه‌ی نبرد با هورد آهنین، شاگرد سابق مدیو، کدگار آتش را در دست داشت. مشخص نیست کدگار آن را چطور به دست آورده است، چرا که آخرین دفعه در دست مدان مشاهده شده بود. محتمل‌ترین پاسخ این است که مدان به دلایلی عصا را به کدگار داده است، چرا که ظاهراً از مقام نگهبانی کناره‌گیری کرده است.
کدگار در هنگام هجوم لژیون نیز همچنان آتش را در دست دارد.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: